بريدك الإلكتروني:


العودة   منتديات سكسي عربي | Arab Sexy Forums > قصص سكس > قصص محارم

قصص محارم قصص سكس محارم , قصص سكس عائلات , قصص سكس خوات امهات سكس عائلي , قصة جنس عائلية , قصص جنس محارم

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع طريقة عرض الموضوع
  #1  
قديم 09-20-2011, 10:19 PM
الصورة الرمزية El Admin
El Admin El Admin غير متواجد حالياً
ملـك المنـتدي
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
الدولة: Cairo
المشاركات: 1,024
El Admin تم تعطيل التقييم
Smile انا وعمتي ام احلي طيز

انا علي من الجيزة شاب في العشرين من عمري ادرس في احد المعاهد الخاصة
كنت كثير الزياره لعمتي hلا ضعي لوضع الاسم كانت لديةها اكبر مواخره رايتها في حياتي وهذا بحكم شغالها لانها منذو 13وهي
شغالها خياطة وبسباب القعود الاكثير علي المكنة تسبابة في ظهور جونب لديها من الجانبين في يوم ذاهبانا انا واسرتي الي
عمتي وكان لديها بناتين بس كانو ليسة ضغيرين فامكنتش ببوس لوحد فيهم المهم كان لديهم مشكلة في الكمبيوتر بتعهم وانا كان
معيا الاب توب بتعي وكان الوقت اتاخر فا ابويا قالي عايزين نروح عمتي قالت له لا سيب علي معا اليلادي عشان يصلاح الجهاز فقالها ماشي
صالحة الجهاز وكانت الساعة 12م بنات عمتي نامو عشان المدرسة قعدنا انا وعمتي وجوزها جوزها رهجل تخين جدا وشغال خياط
بردو هو كان بينام في غرفا تانية ام عمتي كانت بتنام مع بنتها الضعيره وانامكنش لية مكان فقرارة عمتي انا انام في غرفتها ذهبنا للنوم
فلم نسطتيع النوم فقالت لي معندكش افلام جديد نتفرج عليها قولت عندي قالت طب متشغال حاجة قالتها مشي وشغالة فيلم
اجنبي ومكنتش اعرفه عشان لسة وخدو من وحد صحابي المهم الفيلم طلع رومنسي وبعد عشر دقيق اتي ما كان في الحسبان منظر جنس
عالي جدا فنظرة لي وقالت ايه دي يا علي قالت مش عارف انا لسه اول مره اتفرج عليها اغيره قالت لا اقفلة عشان ننام قلت
ماشي وقمنا ننام ابنة عمتي نامة من داخل السرير وعمتي في النص وانا من برا نامت وانا بفكر في طيزها الجامدة المهم نامت وانا ظهري في ظهرها
وبعد ساعة راحة في النام فكرارة انا المس طيزها فا انقلبت علي الجانب الاخر فاصباحة طيزها كدمي بلعبايا البيتي الخفيفة فاقلت المسها فلمستها
بركبتي فكانت نايمة ومشي حس بحاجة فحتيت ايدي علي طيزها كانت سخنا جدا مكنتش عارف ليه المهم اول ما لمستها زوبري وقف
فقرارة احطو ولي يحصل يحصل فعرات الجلبية فشوفة كولوت منقات خلعتها وحتيت زوبري في كسها وكانت بترتعشاول ما حطيط زوبري
وفدلت احطوو اطلعو لغيط ما قريبة انزل روحة طلعتها بسرعة جدا ونزلة علي طيزها من بري في تاني يوم صحية الساعة 11 من النام
لقيت ما فيش حد الي عمتي وكانت مرعوب فقالت لي ايه النام دي كلو قلتلها اصلي كانت تعبان شوية فقالت لي يا لقيمانتي عملت ايه بعد ما
نامنا قلتلها وانا خايف نامة قالت لي يعني معملتش حاجةكدة ولاكدةقلتلها زي قيها قالت لا اصلي صحيت لقيت جسمي متعري فوقفة ورها ولزات نفسي فيها وقلتلها بس متقوليش لحد قالت ماشي قلتلها انا بنام وتقلب قلتلي عدي يا علي ابقي نام عندينا كتير وانتي حتستريح مش عارف
انام هناك ولا ابطل اروح هناك تاني ياريت حد يفيدني عشان انا من ساعتها وانا مش عارف اعمل ايه


توقيع El Admin
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدليلية (Tags - تاق )
وعمتي , احلي
أدوات الموضوع
طريقة عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر رد
احلى موزه بجد من اسكندريه طيز ملبن وكسكوس مهلبيه تقلع وتبعبص وتحسس احلى تحسيس الامبراطور افلام سكس عربي 0 09-09-2013 09:06 AM
احلي بنات الشراميط العرب وتعالي عندنا واتفرج ع احلي صور .. Bosbos صور سكس عربي 13 11-02-2012 06:57 AM
لبنانيه جامده نيك ومولعه وشوف احلى نيك ع السرير وبعدين ع الطربيزة واسمع احلى اهات من احلى لبنانيه صوت وصوره ماقولكش روما الجن افلام سكس عربي 1 07-08-2012 03:11 AM
فيلم كامل ساعتين و تلت و حجم 292 ميجا لاجمد نسوان و اجمد اجسام و بزاز و اجمد نيك elmadridy2000 أفلام سكس أجنبي 0 04-07-2012 05:05 AM
تتناك من إتنين احلي نيك وتمص احلي مص ويدعك في بزازها El Admin منتدي المواضيع المحذوفة 0 09-23-2011 05:13 PM

" نحن لا نجبرك علي الرد أو التسجيل أو النشر للإستفادة من خدماتنا ولكن رودوك وآرائك ومشاركتك الفعالة تدعمنا لنخدمك أفضل ولنعلم ما تريد , لا تبخل علينا بالرد "


الساعة الآن 07:24 AM.

أقسام المنتدى

شات جنسي وثقافة جنسية @ الـمنتدي العــام @ ثقافة جنسية وإستشارات عاطفية @ شات تعارف جنسي @ افلام سكس @ افلام سكس عربي @ أفلام سكس أجنبي @ سكس سحاق @ سكس شواذ @ رقص شرقي ورقص سكسي @ سكس الموبايل @ افلام سكس كبيرة للتحميل مجاني @ مكتبة سكس عربي @ مكتبة سكس أجنبي @ سكس مشاهير @ صور سكس @ صور سكس عربي @ صور سكس أجنبي @ صور سحاق @ صور شواذ @ قصص سكس @ قصص سكس حقيقية @ قصص محارم @ قصص سحاق @ قصص شواذ @ قصص إغتصاب @ منتديات الإدارة @ منتدي تقديم الشكاوي @ منتدي المواضيع المحذوفة @ منتدي أخبار ومواضيع سكسي @ افلام نيك سكس أونلاين xnxx, xvideos @ نيك حيوانات @ صور شراميط @ سكس حيوانات @


Warning : NO PORN CHILD ALLOWED & YOU MUST BE OVER 18 To ACCESS THIS SITE
جميع المواضيع والمشاركات في منتدي سكسي لا تعبر عن آراء إدارة المنتدي بل تعبر عن رأي كاتبها , في حالة وجود أي مخالفة يرجي مراسلتنا فوراً
All the topics and replies in "6ixy forums" does not express the opinion of the administration of the forum but its author
6ixy Forums


Search Engine Optimization by vBSEO