بريدك الإلكتروني:


العودة   منتديات سكسي عربي | Arab Sexy Forums > قصص سكس > قصص محارم

قصص محارم قصص سكس محارم , قصص سكس عائلات , قصص سكس خوات امهات سكس عائلي , قصة جنس عائلية , قصص جنس محارم

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع طريقة عرض الموضوع
  #1  
قديم 10-23-2013, 04:46 PM
sad baird sad baird غير متواجد حالياً
سكساوي جديد
 
تاريخ التسجيل: Mar 2013
المشاركات: 7
sad baird سكساوي جديد
افتراضي العجوز الهيجانة

نشر إعلان في الصحف عن مزرعة في الاسماعيلة للبيع واخذت العنوان وقررت في يوم الذهاب للمعاينة وللعلم انا من محافظة بعيدة عن الإسماعيلية ووصلت لموقف السيارات الأجرة ووجدت الموقف مزدحم جدا وذلك لان السيارات تريد زيادة الأجرة والركاب يمتنعون واشتريت الجريدة ووقفت بجانب احدي الطاولات اري الاخبالا والإعلانات وكانت سيدة مسنة ضخمة ومنظر بزازها كبيرة وطيازها كبيرة جدا من خلف العباية السمراء التي تلبسها تجلس على الطاوله وتتمتم مع نفسها مش مهم جنة زيادة المهم نمشي تعبنا لينا كام ساعة هنا حرام عليكم فسالتها عن السبب قالت السواقين عاوزين يغلو الأجرة مش مهم انا مستعجله قلت وانا كمان انا جاي من بعيد وعاوز اوصل بسرعة المهم قامت وقالت تعالى نشوف حد زينا كدا مستعجل وزهبنا اخر الموقف تقف سيارة ماركة بيجو قديمة متهالكة ويقف بجانبها سائق عجوز سالناهة ممكن نركب وتاخد اقل نص جنية وافق وطن انها امي ولا اختي ولا تبيعي وقال انتا والحاجة خدو اخر كرسي علشان الزحمة دخلا الست بعد عناء كانت محشورة في السيارة ودخلت انا واذا بها تملآ الكرسي كله حاولت الجلوس ولكن نصف جسسمى فوق جسمها الطري وهيا لم تمانع بل جلست تحكي لي عن انها جائت من عند ابنتها بعد ان زارتها وكانت تنوي قضاء اسبوع ولكن زوج بنتها تضايق منها وبنتها كمان وهذا ما احزنها جدا واتصلت بابنها الذي يعمل نجار مسلح في السعودية وقالها روحي بيتنا وانيت معززة مكرمة احسن وحقك عليا انا المهم طيبت خاطرها ونحن ننتظر ركاب للسيارة فالكل غير راغب فيها فتحت الجريدة اقرا فيها فكانت لابد ليدي ان تكون بجانب بزها وحير تتحرك قليلا ولا تمتنع بل وجدتها مرتاحة وغير منزعجة تماديت في الحك في بزازها وهيا مستمتعة وتفتعل انها تلعب في شنطة ملابسها وكانها ترتبها ونظرت فلم اجد مراه عند السائق اخدت راحتي ويدي تدعك بزها بل واحيانا تميل فيلمس بزها الثاني وهيا منسجمة وكل فترة يركب واحد المهم اكتملت السيارة وتحركت بنا ولاحظت معظم من بالسيارة عواجيز والسيارة تمشي ببطئ والمطبات كثيرة جدا ويدي تضرب في بزازها دون اي مقاومة ولا حتى امتعاض واذا بها ترجع يدها خلفي فيصبح صدرها كله امامي وفي متناول يدي التى جابت شمالا وجنوبا في بزازها والمحها تغمض عينيها في غاية السعادة وكل فترة تميل عليا كانها تتفرج على الصور بالجريدة تبتسم يعني مرتاحة ووانا فردت الجريدة كامله كي تغطي علينا وويداي تدعك بزازها ورجلي فوق رجلها الطرية المكتظة باللحم واحاول ان اخفي زبي من الجلباب الزي ارتدية واذا بها تضع يدها على رجلي كانها مش واخدة بالها فتحت رجلي شوية وجدها تحسس على زبي برفق وتغمض عينيها وظل لحال حتى توقف السائق في احدى الاستراحات يملئ السيارة بنزين وقال ممكن تزهبو للحمام نص ساعة بس بسرعة لان السيارة سخنة شوية ونزل الركاب وهي لا تقوى على التحرك امسكتها من تحت ابدها وهيى تغرق عرق وهياج ونزلنا وهيي تمسك بي ولا تقدر على التحرك واوصلها للحام وقالت لحظة انا غرقت مش قادرة ودخلت الحمام وانا ايضا وعندما رجعت اشتريت لها بعض العصائر واكل خفية وشيكولاته وشكرتني وجلسنا قالت انتا اليوم رجعتني ايام زمان انا حاسة اني زي البنت قلتلها انا بصراحة اعشق التخان وجسمك زي العسل قالت دا انتا ال عسل انتا نسيتني حزني من بتني انا راجعة مقهورة ونفسي اعيط بس نسيت كل حاجة انا كنت في حلم الماسفة ال فاتت وضحكت وقالت اياك السيارة تتعطل تاني ونروح براحتنا مش عاوزة الطريق يخلص قلتلها وانا اكتر منك فرحت قوي
وصاح السئق يلا يا جماعة يلا يا يا استاذ هات الحاجة الاول وركبها وكالعادة هحشرتها في الكرسي وهذة المرة جلست بحيث كل واحد فينا يطول التاني كويس وبدات رحلة الدعك مرة اخري وبراحة بقتقولي انا خايفة لان الكلوت غرق وقلعتة وانا مش لابسة حاجة تحت العباية طمنتها انا هداريكي واحنا نازلين ووصلنا الوقف ونزلتها وهيا تمسك في ايدي ولا تقوي على السير اوقفت تاكسي وقلت لها اوصفي العنوان للسائق وصفت له العنوان واحنا راكبين انا جنب السايق وهيا ورا بتقول للسلئق حتى لا يشك لان حالتها حاله دا ابن اختي لسة راجع من السفر وليا عشر سنين ما شفتوش ووحشني قوي وذهبنا للبيت في اقصى المدينة بيت قديم متهالك ولا يوجد بيوت جنية لانة تقريبا جذء من مزرعة مهجورة ونزلنا وانا امسكها وفتحت البيت ودخلت وهيا تقطر من كل مكان المح قطرات تسقط منها والعرق في جسمها كله وواغلقت الباب وقالت انتا اليوم جننتني انا مش عارفة كنت سايبة نفسي ليك ازاي انا مش قادرة اتحرك قمت وبدات اخرج بزازها المنتفخة وقلعتها العباية السوداء بصعوبهة وكانت تلبس قميص نوم وبدات امص بزازها وهيا ممحونة قوي واخرجت زبي لها ولم تفهم قالت يلا نيكي يا بية مشتاقة للنيك من 15 سنة قلت لا الاول مصية قالت ازاي انا نعرفش حطيت زبي في بقها وبدات تمص وتاكلو اكل وتضغط علية وانا ماسك بزازها وهي تشخر ةتصوت من اللذة ونلت على كسها بدات الحسو صوتت وقالت ياه اول مرة اشوف كدا دا حلو قوي المص واللحس دا عمري ما عملت كدا يلا يا بية كمان بدات اضرب طيزها ووشها واقوله يالبوة يا متناكة تقول ايوا انا لبوة انا متناكة وقحبة وشرموته وبنت متناكة كمان يلا انا هتجنن نيمي بقى كسي مولع وعمال يصر لبن غرق السرير ورفعت رجليها بصعوبة على كتفي ودخلتو فيها صرخت احه احة احة اححححححححححححححححح بالراحة انا عمري ما اتنتكت كدا دا مش نيك انا بحلم وانا عمال انيك وزبي داخل فيها يضرب في معدتها وهيا تصرخ وحضتنتي وشهقت ونزلت شهوتها وفكرتني خلصت قلت خدي نفسك وسيبتها شوية وهيا تنظر لزبي وتقول هوا لسة يا لهو دا مش زب انا نفسي امصو تاني خلية في بقى على طول وبعد شوية قلبتها فرسة وبدات انيكها منورا وهيا تصرخ احه احة وتشخر قوي وتقول علشان خاطري ابوس ايدك خليك فويقى دكني في بعضي جامد قوي دك فيا وزبي يضرب فيها بقوة وكسها نار حتى شهقت تاني وظنت كدا خلاص وبتقول انا اول مرة اتناك كدا عمري ما هنساك يا بية ابدا قلت لسة يالبوة خليكي ورحت جيب شوية من لبنها من كسها ومرطب طيزها وبالراحى العب فيها ودخلو اول مرة تتناك ولا تعرف نيك الطيز صرخت لما دخل وانا هديت شوية وبدات انيكها وهيا تمسك ايدي وتبوسها وتتحايل عليا انيكها كتير في طيزها يلا يا بية علشان خاطيري ارجم ظيزي اول مرة اتناك فيها شبعها قوي ومن شدة حرارة طيزها قذفت فيها طوفان لبن حست بية وهيا بتصخر وتقوق حط صباعط سد طيزي خلي اللبن جوا يبردها خايفة ينزل
وهدينا وهيا كل شوية توطي على رجلي تبوسها علشان انيكها تاني وقامت عملت غدا وكلنا وجت جنبي يلا يا بية نيك اللبوة المتناكة انا متناكة قوي ولبوة ونفس تشبع طيزي وكسي
نكتها اكتر من 3 مرات لحد ما اصبحت حثة هامدة سلمت عليها وكنا اخر النهار ورجعت من حيث اتيت وقلت مرة تانية اجي اشوف المزرعة ووعدتها كل ما يكون عندي فرصة هزورها وانيكها
[email protected]

رد مع اقتباس
  #3  
قديم 12-01-2013, 09:54 AM
aldorg aldorg غير متواجد حالياً
سكساوي جديد
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
الدولة: مصر
المشاركات: 20
aldorg سكساوي جديد
افتراضي

مشاركه متميزه ننتظر المزيد من ابداعاتك

رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدليلية (Tags - تاق )
الهيجانة , العجوز
أدوات الموضوع
طريقة عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر رد
العجوز والارملة El Admin قصص سكس حقيقية 1 03-20-2012 04:05 PM

" نحن لا نجبرك علي الرد أو التسجيل أو النشر للإستفادة من خدماتنا ولكن رودوك وآرائك ومشاركتك الفعالة تدعمنا لنخدمك أفضل ولنعلم ما تريد , لا تبخل علينا بالرد "


الساعة الآن 05:44 AM.

أقسام المنتدى

شات جنسي وثقافة جنسية @ الـمنتدي العــام @ ثقافة جنسية وإستشارات عاطفية @ شات تعارف جنسي @ افلام سكس @ افلام سكس عربي @ أفلام سكس أجنبي @ سكس سحاق @ سكس شواذ @ رقص شرقي ورقص سكسي @ سكس الموبايل @ افلام سكس كبيرة للتحميل مجاني @ مكتبة سكس عربي @ مكتبة سكس أجنبي @ سكس مشاهير @ صور سكس @ صور سكس عربي @ صور سكس أجنبي @ صور سحاق @ صور شواذ @ قصص سكس @ قصص سكس حقيقية @ قصص محارم @ قصص سحاق @ قصص شواذ @ قصص إغتصاب @ منتديات الإدارة @ منتدي تقديم الشكاوي @ منتدي المواضيع المحذوفة @ منتدي أخبار ومواضيع سكسي @ افلام نيك سكس أونلاين xnxx, xvideos @ نيك حيوانات @ صور شراميط @ سكس حيوانات @


Warning : NO PORN CHILD ALLOWED & YOU MUST BE OVER 18 To ACCESS THIS SITE
جميع المواضيع والمشاركات في منتدي سكسي لا تعبر عن آراء إدارة المنتدي بل تعبر عن رأي كاتبها , في حالة وجود أي مخالفة يرجي مراسلتنا فوراً
All the topics and replies in "6ixy forums" does not express the opinion of the administration of the forum but its author
6ixy Forums


Search Engine Optimization by vBSEO